Pagina's

zondag 29 januari 2012

count your blessings











Deze week werd ik blij van The Bridge. Zojuist bij de laatste aflevering aangekomen. Ik kan niet meer stoppppennnn...
Ik heb Morrison's eerste rugzakje op de kop getikt. Ik weet het, hij is nog veel te klein voor een rugzakje. Hij loopt nog niet eens. Maar ik vond 't zo schattig. Ik kon het niet weerstaan.
Ik werd ook blij van stiekem bezig zijn voor het verjaardagscadeautje voor mijn lief.
Ik genoot van mijn vrije dagje kneuteren met Morrison. Eendjes voeren, naar de bieb, boodschapje doen en samen spelen.
Verder was het een cadeautje van een weekend. Ik had een supersaturday. Lovely miss P. had een speciaal logeerverzoekje: haar Deense vriendinnetje was 24 uur in t land en in verband met de effectieve tijdsindeling en ik dichter bij het vliegveld wonend dan P., kwamen ze bij ons logeren. Het was zo gezellig! We kregen Deense cadeautjes. Thanx C.! I love my socks and Morrison loves his (german;) farm! We kletsten, shopten, dronken, aten. Dat eten, dat was bij Vasso, en een extra regel waard hier: de beste Italiaan in de stad, nee wat zeg ik, het land, de Benelux nee van Europa!! (jaa en dat is inclusief Italie!).
Iedereen een fijne nieuwe week!

More ‘Count your blessings’: ZilverblauwEffie - Martine - Maartje - Philomeen - Debora - Mireille - Belinda - Marit - Froukje – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -
Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mamaJanieCristian!

2 opmerkingen:

  1. owwww wat heerlijk! en the Bridge moet ik zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet The Bridge zien. Weet je wat? Ik kom 'm snel langs brengen:) Ik vond het supergezellig vanmorgen! En dat het gewoon kan: effe de fiets opspringen en naar je toe komen, briljant! xx

      Verwijderen