Pagina's

zondag 1 januari 2012

Een mooi 2012!

Wat een jaar was 2011. Zoveel meegemaakt en zoveel geleerd. Zoveel tranen gelaten van verdriet, geflipte hormonen, maar vooral ook van zo veel moois en blijdschap.
Afgelopen zomer wees mijn vriendinnetje me op een paar blogs die ze wel eens las. Ik werd wild. De ene nog mooier dan de ander. Ze waren ongelooflijk inspirerend en ik besloot me in 2011 in de blogwereld te storten. Ik opende mijn eigen blogje. Vol enthousiasme geef ik me over aan 2012. Ik ga mijn best doen om er een mooi blogjaar van te maken.

Ik wens jullie allemaal een super 2012!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kitty!

    Al het goede voor 2012, voor jou en je mannen!
    Ik ga je trouw volgen!!
    [Maar voel vooral geen druk haha].

    XX
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen