Pagina's

zondag 12 februari 2012

count your blessings




Als er één ding is waar ik m'n leven, oké ik overdrijf, vanaf m'n 8ste nog nooit blij van werd, is dat m'n rechterknie. Dus bij deze ter opluchting en daarom ter sprake hier: fUck You fUcking knie!!
Zo, dat was lekker.

Gisteravond viel m'n menneke heerlijk in m'n armen in slaap, daar word ik pas blij van.

En vrijdag kwam m'n lief thuis van z'n werk met een paar gebreide sokken, van hèt sokkenvrouwtje uit Friesland. Ze breidt ze zelf. En ze is al 91. En ze is binnenkort te zien in Man Bijt Hond. En ze zitten heerlijk en met dit weer meer dan welkom lekker warm.

Thuiskomen in ons huisje maakt me nog steeds zo blij dat ik van de week zomaar een foto ervan maakte toen ik op de bank zat.

Fijne nieuwe week!


More ‘Count your blessings’: uitvindster >> Zilverblauw - Effie - Martine - Maartje - 
Philomeen - Debora - Mireille - Belinda - Marit - Froukje – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke - Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama - Janie - Cristian - Dee Amanda Russel - Jona - Fiene

3 opmerkingen:

  1. Hier ook een paar zelf-gebreide sokken aan van een oud dametje...heerlijk (warm)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn als ze lekker bij je in slaap vallen! En zelf-gebreide sokken zijn echt het warmst!
    Fijne nieuwe week weer!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haat ook mijn rechterknie. Dus ook bij deze:fuck you knie! En darling; terecht dat je blij bent met je casa! I luv it!

    BeantwoordenVerwijderen