Pagina's

zondag 19 februari 2012

count your blessings







Het was een rare week. Bam. En ik zat weer thuis met een geklutste knie. Ik word er behoorlijk moe van. Letterlijk en figuurlijk. Wat blijkt nu uit de foto's? Mijn vriend Schijf spoort niet. De natuur heeft het zo uitgevonden als twee puzzelstukjes die in elkaar passen: een kniefschijf en een kommetje. Maar getuige de bovenste foto (mijn knie van bovenaf in normale stand) verkiest Schijf om op de rand te leven in plaats van in de Kom. Living on the edge zullen we maar zeggen. Vandaar de steeds terugkerende excursies van Schijf naar gans buiten de knie. Een klein lichtend puntje dat me een beetje blij maakt maar waar ik me niet al te blij door mag laten maken is dat er heel misschien iets aan te doen is. Ik hoop de komende weken meer duidelijkheid te krijgen. Stel je voor.., misschien kan ik dan weer hurken sinds 20 jaar, zonder zenuwen gaan skeeleren, Morrison leren schaatsen, gewoon zonder nadenken lopen en niet bang meer zijn dat Schijf uit de kom vliegt...

Tulpen maakte me blij deze week. Heel veel tulpen. In ene waren er wel zes bosjes in huis.

Nog meer voorjaarsblijheid nam José mee. Van dit soort spul kan een mens nooit genoeg hebben in februari. Het was een hele gezellige lunch met Jose. Zo gezellig dat Morrison geen seconde wilde missen. De hele middag op, met geen mogelijkheid kreeg ik 'm in slaap.

Morrison maakt me steeds vaker aan het lachen. Eén van die dagelijkse dingen: het laatste stuk koek, broodstengel, whatever, moet altijd in zn geheel de mond in. Dan krijgt hij zn mond niet meer dicht, zn kaken niet op elkaar en dan kijkt hij je schaapachtig aan. Kwijl loopt uit zn mondhoekjes, stukjes liga lopen mee, hard bezig met het verwerken van zijn hap. Heerlijk.

Vandaag was een fijne dag want we vierden mijn lief's verjaardag. Het was heel gezellig. Ik heb genoten van alle lieve familie die er was en ik genoot nog meer omdat mijn lief het naar zijn zin had.

Iedereen een fijne week.


More ‘Count your blessings’: uitvindster >> Zilverblauw - Effie - Martine - Maartje - 
Philomeen - Debora - Mireille - Belinda - Marit - Froukje – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke - Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama - Janie - Cristian - Dee Amanda Russel - Jona - Fiene

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne week weer, behalve die knie dan, maar je hebt er wel een stoere foto bij voor later. En die José, kan die geen crèche beginnen bij de akn. Lijkt me supergezellig. geniet van het voorjaar, ik hoorde dat er een warme oceaanlucht aan komt. Die is voor ons. Tot snel Popke! En nog gefeliciteerd met je lover!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk wordt er iets bedacht op die knie! Je foto's zien er heerlijk uit! (behalve die knie dan...)

    BeantwoordenVerwijderen