Pagina's

zondag 29 april 2012

count your blessings





Deze week was het druk met werken. Een goeie modus vinden blijft moeilijk. Daarom extra fijn om stil te staan bij de dingen waar ik blij van werd. Zoals lekker eten met Loesje. Geen foto van.., shame on me.
Met Morrison een dagje op pad naar nichtjes. Halve middag met zusje genietend zitten staren naar onze drie kleintjes druk in de weer.
In contrast met de drukte op werk (of misschien wel net daarom), vond ik thuis eindelijk de rust om te lezen. Jemig, lezen, hoe lang heb ik dat wel niet gedaan? Volgens mij geen boek meer uitgelezen sinds ik zwanger was... Hahaha. Dit boek is van een van mn favorietjes. Het mooie is, z'n volgende boek ligt ook alweer in de winkel.
Verder at m'n Morrizonnetje z'n eerste ijsje ooit. Uitpuilende ogen van vaders en moeders. Het minicornettootje werd vakkundig in de hand genomen, aan de lippen gezet, en is daar niet meer vandaan gekomen. Op. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was en z'n 365ste ijsje in z'n leven.
Een fijne koninginnedag en een goeie week voor allemaal.
Meer? Kijk bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen 

2 opmerkingen:

  1. Die blik van Sade op jullie foto...zo trots met haar tante!!!!! Genieten! En hou je maar vast, jouw ijsjesmonster gaat een mooie zomer tegemoet. Zullen we dan samen ijsjes eten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaajaaaaa! Samen ijsjes eten!!! Daar heb ik nu al zin in:) xx

      Verwijderen