Pagina's

zondag 2 september 2012

count your blessings

Vanmiddag was het alweer bijna avond toen ik daglicht kon verdragen en met m'n zonnetje naar buiten ging. Gelukkig liep ik langs de vijver met oud brood, de uitgelezen kans voor Morrison om de zin van het leven te prediken aan de eend-gemeente.
Dit weekend werd ik ook blij van Valtifest 2012 met m'n liefste broer en zus. En drs. P. en S-meister alias Cloud9 en niet te vergeten Neptunus.
Vandaag loop ik nog met m'n hoofd in outerspace, daarom weet ik eigenlijk niet meer wat er de rest van de week eigenlijk allemaal was. Wat er gaat komen weet ik dan weer wel en daar word ik ook alvast blij van, nog maar 1 weekje werken en dan vakantie...
yeaah!

Enjoy de komende week.

Lees er meer! Count your blessings vind je bij Anki van Zilverblauw. Zij begon met tellen van de mooie kleine en grote dingen van het leven.


1 opmerking:

  1. ziet er mooi uit Kitstar.Blauw haar staat je trouwens goed. En wat gezellig; feesten met broer en zuslief. xxx

    BeantwoordenVerwijderen