Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

confession part II

Mijn bloody eettafeltje. Daar is ie weer. Jullie krijgen de groeten van alles wat erop ligt. Inmiddels is (het meeste) weer opgeruimd. Ik kon het niet aanzien, die foto, onder het tikken van dit bericht. Wat een bijkomstigheid. Yeah! (Pretty Cool Katrien! Alleen daarom al voor moi: le bloggg;)

Op mijn eerdere tafelfoto's kreeg ik lieve, grappige en strenge tips. Ik werd in de maling genomen en ik kreeg het goede voorbeeld van een peuter en wat al niet meer. Dank daarvoor! Echter, u ziet het, ik ben onverbeterlijk. 

Ondertussen ga ik zometeen weer verder met het kwijlen boven interieursites, blogs en tijdschriften, waarin ik een overdosis aan opgeruimde mooi gestylde woonkamers ga opsnuiven. 

3 opmerkingen:

  1. Ik vergeef het je. Ik ben van hetzelfde laken een pak. Straks even koffie drinken tussen de woonsites door? Babbelen over ons droominterieur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koop een tafeltje erbij en zet die ernaast...of ligt die dan ook binnen de kortste keren vol? Ik word erg onrustig van boekjes à la vt wonen...die mensen zijn nepperds met kindertjes op blote voetjes en jeans en witte smetteloze bloesjes en honden die geen haar verliezen op de bank en ze vertellen allerlei stomme dingen zoals "onze vloeren zijn oude tempeldeuren uit Bali, gevonden tijdens onze huwelijksreis"...ik trap daar niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahhhaa ja die boekjes bedoel ik. Drugs. Waar de troep in boekenkasten er stylish uitziet, waar het speelgoed zelf terugkruipt in vintagevitrinekasten, waar nooit een aanrecht vol vuile afwas staat en waar alle huiskamers 800m2 zijn met hoge plafonds. Dat is het, ik heb maar 1/20 m2 om mijn rommel over te verspreiden.

      Verwijderen