Pagina's

zondag 14 oktober 2012

count your blessings







De week is alweer om. Gaat vanzelf. Ik werd blij van m'n forensenritje. Het was de dinsdag of maandagochtend .. die als sprookjesachtig de boeken in gaat. De zon straalde zo hard door de bomen, door elke opening tussen de takken, blaadjes en stammen door. Zo over de weg en sloot. En over de weilanden die nog bedekt waren met een wolkendekbedje. Tsja, dit vang je nooit op een telefoonfoto vanuit een rijdende auto. Maar het was prachtig.


Zaterdag genoot ik van het me weer wat lekkerder voelen. We kregen er afgelopen week namelijk achtereenvolgens alledrie van langs. Een dag buikpijn-misselijk-overgeven-lam en daarna bijkomen met naweeen. Op woensdag was ik aan de beurt maar ik had allemaal plannen...: opRUIMEN en ordenen. Het lijkt wel nesteldrang, ik heb zin om alles aan kant te hebben, ja zelfs zin in de afwas, alle overbodige zooi (... en rommel op de tafel ;) moet weg, alle mooie spulletjes de aandacht en al die DIY oplossingen voor problemen moeten uitgedokterd en uitgevoerd. Nu. Wat zeg ik, GiSter.

Okay, ik draaf meteen weer door. Woensdag kwam daar dus niks meer van maar zaterdag een klein slagje! Victorie. Wel zes vuilniszakken de deur uit vanaf de bovenverdieping. Ik heb ons huis gezuiverd van prehistorische lipsticks, aangebroken potten overjarige bodycream, drie paar oldskool laarzen... Auw. Mijn lief zwengelde m'n weggooi-motortje aan door rolmodel te zijn. Er is door hem nu zelfs een plankje leeg in de kast. Yeah!

Lekker bankhangen met z'n drieen voor de televisie. Daar hou ik ook van. En van mijn mannen die samen met een playmobil autootje spelen dat de kleine net van de grote man cadeau kreeg.

Een fijne week allemaal!

Check meer blessings bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen.







1 opmerking:

  1. maak jij foto's tijdens het rijden??? Nee toch??? ;)
    Ik vond de rit ook prachtig! Ik hoorde trouwens dat ze vanaf deze week extra controleren op telefonerende/twitterende/facebookende autorijders. be aware. The police is everywhere!

    BeantwoordenVerwijderen