Pagina's

zondag 18 november 2012

count your blessings

Deze week werd ik compleet niet blij van iets waarover later vast meer maar nu niet want hier gaat het niet over niet-blije dingen maar over wel blije-dingen.
Zo was daar mijn met Drs. P. shopping gescoorde pantervestje. Twijfel gevalletje pur sang. Toch het prijskaartje eraf getrokken en aangetrokken en yessss goeie zet want ik word er blij van als ik 'm draag!
Met m'n minitijger hing ik van de week op de speelplaats achter ons huis. De intimi weten, niet zo bedoeld hier terecht gekomen maar tering, wat wonen we toch in een kindvriendelijke buurt en het voelt als pure luxe om m'n minimaster om de hoek 'uit' te kunnen laten;) En daarna lekker samen op de bank met een wijntje en fristi naar Buurman&Buurman kijken.
Dan last but not least. Wellicht zult u mij voor gek verklaren met een één jarige, maar de Sinterklasiële opvoeding is begonnen. De intocht in het dorp hield ie niet vol tot Sint binnen handbereik was, echter en edoch heeft hij wel training 'pepernoten van pieten aannemen' gehad. Hij is nog in de beginnersfase wat dat betreft. Maar schoenzetten daarentegen gaat hem bijzonder getalenteerd af. Vette buit het Sinterklaas boek van Charlotte Dematons. Heeft niks te maken met moeders die dat ook mooi vind.
Ayeto!
Goeie nieuwe week voor iedereen!








Kijk voor meer blessings bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met het tellen van de mooie dingen van het leven.

3 opmerkingen:

  1. Hi Stikky,

    Ik was dinsdag bij een lezing van Charlotte Dematons (jaja, de schrijfster van ... heb ik in het echt gezien, zelfs mee gesproken!) en dat was super. Het ging over haar boek Nederland en dat is ook zeker een aanrader. Dus als ze eens in Amsterdam is, moet je zeker gaan!!

    XX Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat vestje---> Hot mama ...mijn booze-bag ;-)) zou er ideaal bij passen!
    En ik lag toch weer in een deuk met "Sinterklasiële" opvoeding...zalig toch, nieuwe woorden verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Held die Morrizon van jou! Zaterdag komt ie in mijn durp. Kun je nog een keer komen, hahahahahaha! Heb je je vestje aan? kan ik die zo zien?

    XX

    BeantwoordenVerwijderen