Pagina's

zondag 2 juni 2013

CYB



Ooohja, mooi weer vandaag, ik zou toch bijna op m'n blote knietjes maar het is gotdumme al juni! It better be baby dus waren we vandaag zowat de hele dag buiten. Stukkie wandelen, de voordeur uitglijen, buiten eten. Okay, het was eigenlijk vooral voor dat laatste te koud maar ik moest en zou eten aan mijn tuintafel. Gescoord op markplaats, in de schuur tot het eindelijk droog was op een vrije dag. Mijn meest onderschatte klus van dit jaar, damn, ik dacht effe die tafel te beitsen... De hele middag mee bezig geweest. En nu blijjjjj ermee.

Fijne week allemaal!

kijk voor moois en meer blessings bij Anki van Zilverblauw, zij begon met tellen!

1 opmerking:

  1. Que hermoso cabello el de tu bebé!! adorable!! me alegro que pudieran pasar tiempo afuera, al aire libre y disfrutar. aca en Chile a estado muy frio , ya nos llego el invierno,pero cuando se asoman un poco los rayos del sol ..nos escapamos tambien.

    hermosas fotitos y dulce blog!!

    besos

    BeantwoordenVerwijderen