Pagina's

zondag 10 november 2013

CYB




Dat dus. Het zit erop. Dexter is legendarisch. Historisch. Fenomenaal. Ik kan er nog niet over praten, eigenlijk. Ik heb het niet vaak. Meer. Ik moet ineens denken aan mijn early teens crush op Rick Astley. Hij heeft me in m'n nekvel. Dagen later en ik denk er nog steeds een paar keer per dag aan. WTF. Ik scheld me rot a la Deb, ik zie mezelf googlen op Joey Quinn. Ik heb Six Feet Under in het vizier vanwege Michael C. Hall aka Held. Ik ga eens verder nadenken hoe verder met mijn leven, na 8 series Dexter.

Dan heb ik nog een HELD. Die krijg ik ook al dagen niet uit mijn hoofd. Om precies te zijn 2 jaar, 7 maanden en 30 dagen. Morrison P. Hoe krijg je het voor elkaar. Elke dag leuker vanaf dag 1, het houdt niet op. Inmiddels maak je me soms zo ontzettend aan het lachen dat ik in m'n broek plas. Je grapjes, bedoeld en onbedoeld. Je brutaliteit. Je beschaafdheid. Je fantasie. Mijn lieverdje.

Goeie week iedereen!

Kijk voor meer blessings bij Anki van Zilverblauw! Zij begon met tellen van de mooie dingen van het leven.

1 opmerking:

  1. Ow ik ben ook op hem. Wist je al dat hij eigenlijk in het echt getrouwd was met debster??? maar nu gescheiden is? dat soort info pik ik dan weer op. En dat hij kanker heeft gehad. Ik ben nog altijd aan het afkicken en gisteren voelde ik in ene een 'dexter-momentje', toen miste ik hem enorm. Maar Homeland is mijn nieuwe fascinatie. Echt. dat vindt jij ook. Verder mis ik je. Heel veel.

    XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen