Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

CYB

mijn foto's op m'n telefoon zijn mijn geheugen. Zonder zou ik haast niet meer weten wat ik vanochtend deed... Zoals onder de douche vandaan komen en dit zooitje ongeregeld in het raamkozijn vinden.

Om me vervolgens aan te kleden en naar werk te gaan. Op de fiets. Nog steeds happy happy joy joy about that. Überhaupt met mijn baan. Waar ik onlangs een jaarcontract mocht ondertekenen. Oow YEAH! En waar ik afgelopen vrijdag trots mijn eerste kwartaalblad in handen hield.

En dan de ouderlijke perikelen waar ik van geniet omdat het zo lekker kneuterig is. Zoals de discussies die ik voer met mijn twee jarige zoon over kindersurprise eieren en plasjes op potjes of wc versus luiers om. Dat ik weet hoe graag hij een ei wil en dat hij helemaal begrijpt dat hij er eentje krijgt zodra hij ook maar 1 druppel plas of 1 milligrammetje poep doneert aan de pot. Maar dat er één zaak is waarbij hij de vreselijke verleiding van een chocolade ei kan weerstaan als een gek en dat is de luier vs pot zaak. Hij wil zo gruwelijk graag een luier aan. Zelfs aantrekkelijke boxers met apen doen 'm alleen maar wanhopen en afvragen wanneer ik mijn zaak eens opgeef.

En dan mijn lief, gewoon zomaar. Of nee, helemaal niet gewoon zomaar. Hoe bijzonder is het dat je iemand tegenkomt waar je zo ontzettend gek op wordt. En dat het niet overgaat maar erger wordt en je samen steeds meer gaat delen. En dat je na 13 jaar nog steeds vlinders in je buik krijgt als je ineens een zomaar foto tegenkomt van afgelopen week ♥. Dat is niet gewoon zomaar. Dat is f*cking lucky bastard me! 

Kijk voor meer blessings op de mooie site van Anki: Zilverblauw. Zij begon met het tellen van de mooie dingen in het leven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten