Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Ordnung und Netheid





Het moet zijn begonnen. Het kan niet anders want dit is zo niet mij. Ik ruim op. Alles wil ik weg hebben. De tafel moet leeg. Ik was tussendoor de vaat af zodat m'n aanrecht leeg is. Ik heb de kledingkast nu deels uitgespit. Een vuilniszak kleren naar de textielbak en een stapeltje kleren op marktplaats. Alles moet zo leeg mogelijk. Opgeruimd en wel, orde en netheid. En daarom lieve Katrien, jaaa! Mijn tafel mag er wezen sinds korte tijd! ;)

xx

6 opmerkingen:

  1. Had je dit bij de kleine man ook, die opruimwoede? Zo niet, dan wordt het een meisje natuurlijk haha... Psychologie van de koude grond. Klinkt in elk geval alsof je energie weer terugkomt. Geniet ervan! XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha volgens mij had ik dit de eerste keer niet. Althans niet zo obvious en zo vroeg al:) Dus. ;) xx

      Verwijderen
  2. Mmmm me estoy sintiendo un poco igual a ti, orden limpieza!! ya!! nooo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahha, ik zie dit nu pas.
    Als je het even niet erg vindt, ik toon mijn tafel niet.

    x

    BeantwoordenVerwijderen