Pagina's

maandag 12 januari 2015

we zijn begonnen



En 2015 is officieel gestart. Mijn eerste week werken zit er op. En terwijl ik die zondag nog dacht dat de wereld zou vergaan als ik weer moest werken, bleek het reuze mee te vallen allemaal. Eigenlijk was het gewoon stiekem een beetje leuk om weer te werken. 
Neemt niet weg dat ik m'n minimonsters ontzettend heb gemist en ze alleen maar vast wil houden en kusjes wil geven als ik weer bij ze ben. 'Nee mama ik HOU niet van kusjes'. En dat ik me rot fotografeer zodat ik een overvloed aan plaatjes heb als ik van ze weg ben😊


2 opmerkingen:

  1. Klink ik als een oma als ik zeg dat ze zo snel groot worden die van jou??? Tjemig de pemig. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee joh granniestar! Moet jij zeggen met je pubers die morgen naar de middelbare gaan;)D hahahaha, i'm with you girl... ze gaan hard... behalve wijzelf. forever young punt whahaha

      Verwijderen