Pagina's

maandag 4 januari 2016

fijne zondag

We zijn nog maar net begonnen maar de eerste mooiste dag van het jaar is in the pocket. Vorige week zondag was de laatste dag van de vakantie. Ik vond dat het een briljante laatste dag moest worden. "Morgen gaan we pret maken he mama", zei Morrison voor het slapen gaan. En so we did. 
Om 11:00 zaten we met zn tweetjes op de fiets. Om 11:30 kochten we onderweg donuts. Om 12:00 zaten we in TunFun (binnenspeeltuin). Om 14:00 uur raceten we naar Het Ketelhuis. Om 16:30 bespraken we The Good Dinosaur na met een snoepzakje en een fristi. Om 17:00 uur zochten we een MacDonalds op en om 18:30 uur kwamen we voldaan thuis aan en werden we overspoeld door een enthousiaste Louise die het übergezellig vond dat we weer thuis waren. BAM eerste zondag van het jaar. Je was fantastisch! 

En ja het Westerpark mist een paar bloemetjes die mijn date stiekem voor me plukte♡

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne zondag! Ik ben gisteren naar The Good Dinosaur geweest. Spannend en leuk!!! Heb je vandaag ook een fijne zondag? En oh my! Er zijn dus al narcissen? Ik kom kennelijk nooit meer buiten...X

    BeantwoordenVerwijderen